Beste Tako & Juanita, wat een heerlijk verblijf MarySol, mooie camperplaatsen en compliment voor het schone sanitair. Jullie heerlijke sangria hebben wij nog niet kunnen proeven😉 Wie weet bij ons volgend verblijf. Bedankt Richard & Pien

user307194699

van 31/1 t/m 2/3. prettige rustige campercamping. Prime schoon sanitair. 3x per week gezellig borreltje drinken bij de bar. voor volgend jaar al weer geboekt. Juanito en tako bedankt. Tot volgend jaar

Kokkie55

En die sterren zijn het wat ons betreft waard .zeer schoon sanitair elk uur van de dag proper gezellig sfeertje. een minpuntje uhh heb ik niet ik zeg altijd niks moet en alles mag(bijna) Juanita en Tako bedankt en tot volgend jaar Ria en Toon

MarySol Campingpark