super plek. bij toeval gevonden er stonden nog 3 Nederlanders. wijn proeverij geweldig. de camper zeer goed en het sanitair was prima en schoon komen terug zeker weten.

bimobil-230

03/03/25 Een prachtige plek!! wij stonden met 2 campers, er kunnen er zeker 8 staan. De 'badkamer' is geweldig. Wij kochten een doos wijn, dat was een leuke happening. Loop even naar het leuke dorpje , er is een klein cafeetje met heerlijke espresso!

paul5266

prachtige camperplaats en heerlijke wijnen geproefd. een heel betrokken beheerder! prachtig fietsen en wandelen langs de wijngaarden. we hebben genoten Joris

Bodegas Neleman