Twee geweldige dagen gehad. Vriendelijk eigenaars. Behulpzaam,gezelligheid en zeer welkom. Alles ziet er goed verzorgd uit. Prachtig terrein ,mooi en heerlijk zwembad. Bedankt Rocky en Nancy. Wij komen zeker nog eens terug. groetjes Cees en Helma en Sammie uit Nederland

Cees&Helma

Wat hebben we hier genoten van de heerlijke camperplaats dichtbij de natuur en de gastvrijheid van Rockey en Nancy. Alkes is aanwezig voor een geslaagd verblijf. Prachtig zwembad en prima sanitaire voorzieningen. We zeggen geen gedag maar tot ziens!!!

• Camino lo Chicharra 74B

03158, Catral, Spanje