• november 2023

vriendelijke ontvangst bij de receptie, sanitair heel schoon, groot zwembad, restaurant was open, broodjesservice, op de plek eigen kraan en afwasmogelijkheid, goede fietsomgeving, deze camping raad ik aan

HR46

wat 'n mooie, schone en rustige camping, het verdiend meer dan 5 sterren, vriendelijk personeel, restaurant was open, heerlijk eten, groot zwembad, blijf je 1 week of langer dan krijg je korting, goed fietsen via de EV-8 naar omligende plaatsen, markt op zaterdag

• november 2023

Camping Monmar