Helaas waren wij genoodzaakt hier te staan omdat verder alles vol was. Maar niet gebruikt als voorzorgsmaatregel. Prijs te hoog € 10 en € 8 elektriciteit. 😮niet aanbevolen

schnackes58

Heel snel voorbij rijden. Alles is daar ouwe meuk, een dikke bende!

• oktober 2022

smerig en allemaal sloop caravans die daar permanent staan. worden ook nog eens bewoond,je kunt wel raden door wat voor mensen. sanitair wil ik mijn hond nog niet in uitlaten. kortom beste verwijderen van deze app. zonde als je er heen rijd

schnackes58

Heel snel voorbij rijden. Alles is daar ouwe meuk, een dikke bende!

• oktober 2022

Camping San Pascual