Prima CP, aardige beheerders die ook Ndls spreken. We kwamen voor 3 nachten, het werden er 5. Genoeg te doen in de omgeving!

r-otten

wij hebben er pas weer 4nachten gestaan op de heenweg naar lorca vorig jaar ook al gestaan tot onze volle tevredenheid altijd een heel gezellige tijd weer goede kennissen tegengekomen en nieuwe ontmoet .ik zou zeggen tot over wat weken komen graag weer aan op de terugweg

Annabel01

geweldige CP vlakbij Benidorm met alle faciliteiten voor een redelijke prijs dicht bij het strand en groot winkelcentrum echte aanrader de beheerder spreekt goed Nederlands

Camperlive Benidorm