Camping Marjal

Guardamar del Segura, Alicante, Valencia, Spanje

Camping Marjal

grote camping met fiets en wandelmogelijkheden

• Carrer Alacant Km. 73,4

03140, Guardamar del Segura, Spanje

• filters.label.discount.asci

• maart 2020

Hele grote camping met 1800 ruime plaatsen. Prachtige voorzieningen en mooie omgeving waar wij vanwege corona geen gebruik van hebben kunnen maken. Sanitair is top!! Ook wifi oplossing, zolang glasvezel nog niet is aangelegd met router in camper voor 10 euro p/w wekt uitstekend.

• mei 2019

de plaats is erg mooi de plaatsen zijn groot genoeg voor kampeerders die meer dan 8 m buiten zijn naar het strand is niet erg leuk nu moeten we vechten met verschillende muggen

• maart 2020

• filters.label.discount.asci