Casa 7

Macastre, Valencia, Spanje

Casa 7

*** ATTENTIE tot 27-02-20 gesloten *** locatie in natuurgebied buiten Macastre - gebruik GPS-coordinaten - vanaf Bunol de cv 425 volgen, richting dos Aquas na km.paal 17 rechtsaf de VP5051 op - het eerste huis links aan de VP5051 is de camperlocatie - wandelgebied - Valencia 35km - zwembad in de zomerperiode - open vuur verboden - centrum 6km

• VP-5051

46368, Macastre, Spanje
  • € 15,00 • 1 jan. t/m 8 feb.

€ 15,00 • 12 mrt. t/m 31 dec.

• maart 2020

• september 2019

Super gastheer, super douche en toiletruimte, lekker in de schaduw door de bomen. Wel veel materiaal nodig om recht te kunnen staan en je hoort 's nachts veel vrachtwagens in de zomer maar dat weegt niet op tegen de rust en gastvrijheid overdag.

natuurgenieters

U heeft me er toen op gewezen en ik heb daar inmiddels materiaal voor laten maken , uit een stuk , volgende keer als U weer even overnacht zult u met meer gemak U Camper kunnen plaatsen, met vriendelijke Groeten

• augustus 2019

Leuke plek als je van rust houd. Vriendelijke en behulpzame gastheer. Alle faciliteiten aanwezig.

martizio

Hopen we U beiden weer te zien bij ons , vriendelijke groeten en een veilig thuis komen en camper plezier ,, Annelies en Leo

• maart 2020

• september 2019

• augustus 2019

martizio

• € 15,00 • 1 jan. t/m 8 feb.

€ 15,00 • 12 mrt. t/m 31 dec.

7 dagen