Een 5-sterrenplaats kost tussen de 21 euro en 25 euro met elektriciteit, een camper en 2 personen, afhankelijk van de grootte van de plaats en de pensioenleeftijd

Wylli

Wil je bij vrienden op deze camping hapje eten moet je 2X€.5,20 betalen om toegang te krijgen tot de camping en dat voor zeg maar 1¹½ uur natuurlijk is dat een dag tariefkaart maar er kwam geen uitzondering voor ons dus met zijn vieren elders dineren.

• november 2023

Alles wat een kampeerder nodig heeft. Ik kom graag terug.

• november 2023

Alles wat een kampeerder nodig heeft. Ik kom graag terug.

BravoPlaya