Grote camping met verschillende prijzen per plek. Aan meer staan met 2 personen, camper en stroom is 1130 kr.(47€). Restaurant is deel van de week open. Wifi alleen op centrum camping en niet waar wij stonden. Goed verzorgde plekken en sanitair.. Trein naar Cheb ging niet vanwege onderhoud.

Blusbenz

prima rustige nette camping. schoon en ruim sanitair. 75€ voor camper (2 vlw, 3 kids) (rode plekken, zicht op meer of zelfs aan meer). enige minpunt is dat restaurant voor onbepaalde tijd gesloten is ivm personeels problemen. Dus eten meenemen en op je pitch klaarmaken.

Handelsadviseur1980

Prijs is hier hoger dan het lijkt, wij betaalden 49 euro voor camper 2 volwassenen + hondje per nacht, geen stroom nodig. Restaurant toevallig feierabend op donderdag (alleen weekend open zeggen andere gasten). Gewoon veel te duur maar wel netjes

Camping am See Vaclav