Prachtig gelegen, direct aan de Moldau. Alles wat je nodig hebt is aanwezig, sanitair schoon. 10 minuten. loop naar de veerboot naar de stad. 20 CKR p. P. van 11.00 tot 18.00 uur

Bami13

Zeer goede plek om Praag te bezoeken. 5km van centrum maar met tram 5 ben je er zo. vriendelijk onthaal. Terrein een beetje modderig maar ok. in seizoen waarschijnlijk reservering nodig. Elek en sanitair aanwezig.

Duikboot45

Er waren alle voorzieningen die een camper nodig heeft. De plek is prachtig, heel dicht bij de stad. Alles was schoon, oké, er lag modder door de sneeuw en het personeel was erg vriendelijk. Ik stel het voor. We zien elkaar in het voorjaar weer!!

Prague Camp