Gezellig low budget kamperen bij de boer. De eigenaren zijn vriendelijk en geven je opties om te staan op de kleine camping met ruime plekken. Er is een klein zwembadje om af te koelen. Wij betaalden rond 400 kronen zonder stroom, 2 pers.

Purk

Met geen woorden te beschrijven hoe relaxed de camping is samen met de eigenaren. zouden maximaal 3 dagen blijven, zijn er 7 geworden. Sanitair smetvrij. Voor ons een soort Staatsbosbeheer camping met vaste eigenaren. Nogmaals bedankt Rob en Liesbeth voor de fijne week

• oktober 2022

• oktober 2022