Dethleffs--Trend-2016

Erg drukke camping met vooral Tsjechische mensen / jonge gezinnen. Je staat dicht op elkaar. Douches zijn vies, kunnen niet op slot. Broodjes droog. We zijn hier gaan staan voor het open lucht museum en daarna door naar Boedapest.

irisdeuss

Oké camping. De plaatsen zijn een mix van gras en grind. Je zou moeite hebben om een outfit langer dan 7,5 m aan te trekken. Het zwembad is goed. De faciliteiten zijn schoon, maar wees voorbereid op een. erg koude douche.

Camp Roznov