Camping de Regenboog

Šluknov, Děčín, Ústí nad Labem, Tsjechië

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

mooie plekken, ruim, goed sanitair. fijn dat de supermarkt dichtbij is, veel Nederlanders. Al het leuks is minimaal 45 auto minuten rijden, dorp zelf is minimaal, vandaar voor ons 3 sterren. We hebben hier 3 nachten gestaan.

eugenievv

grote camping met heel veel Nederlanders. we kwamen op zondag en dat is daar een rustdag. konden nog een plekje krijgen maar het was niet van harte. plek was goed net als de voorzieningen.

Bedumerbult

Nog nooit zolang op dezelfde plek gebleven. Wij waren er rond hemelvaart, heerlijk rustig. Veel ruime plekken. Fijne beheerders. omgeving prachtig, voordelig en heerlijk uit eten. prima camping!

Over ons

Camping de Regenboog is een Nederlandse camping gelegen in het mooie Tsjechië. Alle camperplaatsen zijn zeer ruim opgezet, zodat iedereen de rust en ruimte heeft om te genieten van zijn vakantie. In de zomer is er een recreatieprogramma voor jong en oud. Alle basics zijn op loopafstand zoals de supermarkt (400m), restaurantjes en koffietentjes, het openbaarvervoer en het centrum. Toch zit je op de camping midden in de natuur en kun je er goed wandelen en fietsen (Elektrische fiets, wielrenfiets). We zien je graag verschijnen op onze natuurcamping!

Camping de Regenboog