volgens ons bestaat deze camping niet meer. Zijn druk aan het verbouwen is schijnbaar verkocht en komen appartementen. Dus reis er niet naartoe.

• september 2020

Ziet er best aardig uit. Ter plekke heet de camping “Later”. Hoe laat dat is weten we niet. Gesloten! en dat begin september. Op site staat “vandaag geopend” Balen dus. En weinig aanduidingen, daardoor wat moeilijk vindbaar. Tja, Penzion Later rijd je zomaar voorbij

• juli 2019

Zeer mooie kleine camping en zeer vriendelijk personeel