• juli 2018

niet het modernste. Geen douche hokjes waar je je om kan kleden, maar dat zijn we hier gewend. Simpel maar schoon. Lekker rustig maar ongelijk terrein. Prima te doen als je je aan kan passen.

• oktober 2017

We zijn snel weer weg gegaanen er dus niet overnacht. Het is een leuk plekje aan het water, maar het terrein is erg schuin en het sanitair oud en vies. Brrr.

• december 2016

Zeer slecht in alle diensten, maar voor een nacht kan de moeite waard zijn, het is allemaal heel verlaten zonder verkaveling etc. en zeer geneigd.

• juli 2018

• oktober 2017