Mooi in het groen gelegen eenvoudige camping aan rivier. Je kunt gaan staan waar je wilt. Restaurantje is prima, gerechten zijn eerlijk en heerlijk. Eén sanitairgebouw is verouderd maar schoon, het grotere gebouw heeft alle faciliteiten. Afrekenen is nog steeds contant.

S&S

camping is prima en volgens de andere reviews klopt ook alles. maar fatsoenlijke en meerdere douches zou geen overbodige luxe zijn en contant afrekenen bij receptie dus zorg dat je wat op zak hebt want pin automaat is niet in de buurt.

• augustus 2019

Heel mooi plekje aan de rivier otava als we de tijd hadden gehad dan waren we hier langer gebleven

• augustus 2019

Aurokemp Annin I