• september 2020

• januari 2016

De beroerdste camping in vele jaren!!!Letterlijk en figuurlijk een nachtmerrie. De plaatsen zijn superklein, het sanitair is afschuwelijk, er is lawaai overlast tot diep in de nacht e n dit vanwege de karaoke bar (4h) Het enige pluspunt is dat het dichtbij het centrum van Praag ligt

• augustus 2015

We verbleven in deze camping in augustus 2015, de diensten zijn verschrikkelijk, de camping is zeer klein, konden we niet het raam open, want we hadden nog een autocarava 50 cm. Gewoon een goede communicatie centrum betaalt. Slechte prijs-kwaliteitverhouding.

• september 2020

• januari 2016