Dit pension staat er vervallen bij en is nu te koop. Je kunt er niet meer met je camper overnachten, en ook niet eten. Dit adres hoort eigenlijk niet meer in het bestand van NKC te staan.

Peter---Marion

wij betaalden voor 2 nachten 56 euro en dat is inclusief stroom. eigenaar was moeilijk te verstaan maar deed zijn best. verder is het hier lekker stil

20Camperaars

Voor de locatie verdient deze een 5/5 maar de prijzen zijn blijkbaar flink opgeslaan. wij betaalden hier 1500CZK voor 2 nachten met elektriciteit. Wel super rustig, ontbijt is mogelijk maar na de koude douche van de hoge prijs toch maar bedankt. Sanitair is kraaknet.

Jezerni Penzion