Zeker geen 23 euro per nacht. Wij moesten 35 euro per nacht zonder stroom betalen. Moest vanwege de regen op de verharde (parkeer)plekken staan zonder uitzicht ipv aan het meer. Naar mijn inziens veel te duur. Als ik dat van te voren had geweten had ik een andere plek opgezocht...

Mr.-Duuk

mooie plek. Bij uitgang linksaf fietspad 33 volgen naar horni plana.Bij atm in deze plaats kronen gepind, 10,8 procent courtage lichtelijk genaaid gevoel, lesje.Voor de rest goed 23 euro per nacht incl. Electra .

teja

Relatief rustige camping. Sanitair is eenvoudig maar prima, wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Heerlijk aan het meer en dichtbij Horní Planá. Meer hebben we niet nodig.

Caravancamping Horní Plana