26 euro v 1 nacht, camper 2p 2 hondjes en stroom. Is oud en vervallen, de setting is klaar voor een film jaren 70. Goed voor nostalgische zielen, trouwens de hele situatie, stroomvoorziening, nergens signalen, open vuurtjes in hittegolf, houten barakjes etc... Niet echt of als je niet anders kan...

Erwin-De-Maertelaere

Rustig. Receptie even zoeken, achter bij restaurant. Wij betaalden 21 euro, 3 pers, 1camper, 2honden en stroom Meertje is hartje zomer echt troebel, ik zwem overal maar hier ben ik bang ziek te worden. Sanitair gaat, wel weinig toiletten met slot. Niet bijzonder maar ook niet slecht. Een 6.5.

• oktober 2019

• oktober 2019