Fleurette5

Prima camping op fietsafstand van Horice, dat overigens ook de moeite waard is. Eerste keer van ons verblijf in Tjechië dat de WiFi goed werkt. Terrein ziet er netjes uit evenals de sanitaire voorzieningen. We waren wel de enige gasten...

• juli 2018

Mooie camping, vriendelijk onthaal. Jonge dame kan Engels. 16 euro betaald voor 3 personen en elektriciteit. Mooi en proper sanitair. Groot zwembad met glijbaan, apart te betalen (maar 30 kroon per persoon). kleine supermarkt (coop) aan de ingang van de camping.

• juli 2018

Autocamp Milovice