geweldig plek, vriendelijk en schoon - alles wat je nodig hebt. Wij komen graag terug

Wolf1887

Kleine plaatsen, kort tegen elkaar. Sanitair was proper. Maar totaal geen beleid op nachtrust. Wij stonden er twee nachten, vrij ver naar achter en elke avond tot 1u s nachts was er veel lawaai door een feestende groep.

• augustus 2020

Wederom hier. Door Corona crisis staan deze camping ook helemaal vol met Tsjechen. Mensen gesproken die hier al 40 jaar komen. Die hadden dit ook nog nooit meegemaakt. Ondanks dat blijft het een leuke plek voor een nacht of 2.

• augustus 2020

Autokemp Nyrsko