Werkt helemaal niet - we vonden een absoluut vervallen plek - de geparkeerde Amazon-aanhangers die in eerdere beoordelingen werden genoemd, stonden er nog - overal bouwplaatsen - renden meteen weg.

• november 2021

• augustus 2021

Het is een prima plek om te overnachten als je Praag wilt bezoeken. Wij zijn er op de mountainbike heen gefietst, goed te doen. De Lidl zit op loopafstand voor de verse broodjes ‘s morgens. Het is een terrein waar bussen en vrachtwagens staan, dus dat geeft in de morgen wel wat lawaai.

• november 2021

• augustus 2021