CZK 300 (12€). Douches, toiletten, elektriciteit inbegrepen in de prijs. Eigenaar spraakzaam en zeer behulpzaam. Rustig toen we bezochten, prachtige natuur rondom.

• augustus 2020

Mooie plek, maar camping zelf en de huisjes is een beetje vergane glorie. Eigenaren komen wat stuurs en weinig behulpzaam over. Er werd 2 dagen met veel herrie uren achter elkaar gras gemaaid, dan zit je toch niet echt lekker. Sanitair ok, maar niet echt comfortabel.

• augustus 2020

Ongezellige ontvangst. €16 voor camper 2 personen en stroom. Geen lozing mogelijk voor toiletpot en toen we om water vroegen moesten we bijbetalen. Geld teruggevraagd en weggegaan. Veel Roma’s in de buurt.

• Chelčického 2

398 11, Protivín, Tsjechië