We kwamen op 21 september 2023 aan maar de kamping was al gesloten! dus de gegevens kloppen niet. gelukkig wees een buurman ons op een kamping tegen de stad chomutov aan. Bij een groot recreatiegebied, overdekt zwembad en niet ver van de dierentuin. via Google Maps gevonden. prima hier.

dvhl

prima camping, toiletgebouw helemaal nieuw dus perfect, helaas douchen met muntje 3min. je mag zelf plekje zoeken wat prima maar wat rommelig is, overige voorzieningen zeer gedateerd, stad op loop fietsafstand. prima camping voor 1 of een paar dagen.

Autocamp Cerveny Hradek