• april 2023

ik geef 1 ster, niet omdat het een slechte is, integendeel de camping is super. De prijs is echter exorbitant hoog, dat ik er maar 1 ster aan heb gegeven. Wij zouden 800 lira moeten betalen voor 1 nacht met 2 personen en een camper, wij zijn doorgereden!!!!@

• november 2022

500 per nacht voor 2p en camper is inderdaad niet goedkoop (relatief gezien) maar veruit de beste camping sinds ik 4 weken geleden Turkije binnenkwam. geweldig uitzicht en locatie

• april 2023

• november 2022