De wc's zijn smerig 's avonds veel lawaai van strandbar Panorama. En dat voor 300 lira. Geen aanrader.

Hatari

perfecte campingplaats , ik ben met mijn camper 7,5m geweest geen probleem ruime parkeerplaatsen. prijs alles inbegrepen 250tl

• mei 2022

Kleine camping zeker niet geschikt voor iets groters dan een transitbusje, de mensen zijn vriendelijk genoeg en probeerden te helpen, maar het is eigenlijk parkeren in een veld bij de zee, de douches enz. leken 3e Wereld, maar het is wat het is, we zijn verhuisd op naar Antalya

• mei 2022

Captain Caravan & Tent Camping