Een typische Turkse camping met voornamelijk tenten maar ook wij met de camper werden hartelijk ontvangen. douches schoon/ wc zozo, vlak bij de zee waar ook een bar/ restaurant is. Wij betaalden 25€ per nacht voor 2 personen. Wij zijn 4 nachten gebleven, komen weer terug!

• januari 2023

Er is niets veranderd in de plaats, erbarmelijke elektriciteitsaansluitingen, nog steeds geen warme douches (alleen zonne-energie), wasmachine beschikbaar.

• december 2022

absoluut ongeschikt voor grote voertuigen, wil ook € 20 niet gerechtvaardigd. allemaal vol met bomen

• januari 2023

• december 2022