• november 2022

bleef voor 2 nachten, ons werd niet verteld dat de elektriciteit niet was inbegrepen in de 300 tl per nacht. kost 930 tl voor 2 nachten. erg duur voor vuile faciliteiten en een zeer gewiekste eigenaar blijf in plaats daarvan naast de deur

• oktober 2022

Goede standaardcamping vlakbij strand en boulevard. Bijna uitgestorven toen wij er waren begin oktober. We betaalde TL 500 voor 2 nachten zonder stroom.

vanzoest

Perfecte camping vlakbij strand of heerlijk bij het zwembad zonnen. Je loopt de camping af en staat gelijk tussen de winkeltjes en restaurants. Voor een camping midden in de drukte, vonden wij deze toch rustig. 5 dagen hier gestaan met 2 kleine Kids. Geweldig vonden ze het! Aanrader

• november 2022

• oktober 2022