Heel vriendelijke ontvangst. Wij betaalden 40€ voor 2 nachten, zwembad kwam er nog bij 200 tl pp. douches/ wc erg schoon en nieuw. Het was erg druk omdat het ook een parkeerplaats is maar met overleg valt er wat te regelen. Voor de 2 e x naar deze camping en dat doen wij zelden.

• januari 2022

Naamsverandering. Het heet nu "Willy's State. Had een goede paar nachten hier, vriendelijke eigenaar (Hassan), alle faciliteiten zagen er goed uit. Steenworp afstand van de ingang van het park. 160 TLpn.

• januari 2022

Willy’s Place