Prima plek met parkeren bij de uitlaat, drinkwaterfontein, 220v en net voor grijswaterafvoer ook uitstekend om te slapen weg van de weg we pitstop, outlet toer en 180 km richting pammukkale

gabribatt

zeer goede plek voor tussenstop. Hier 22/9/22 gestaan. stonden er met een andere camper. Electra aanwezig. kraan aanwezig en een paar plekken verder hebben we grijs water afgevoerd. Top plek. Maar veel bezoekers van de winkels gebruiken die plekken om in de schaduw te staan.

• mei 2022

• mei 2022