Sans_Frontières

Mooie plaats aan meer. vriendelijke ontvangst. En hier konden wij ook grijs water kwijt, wat in Turkije niet altijd vanzelfsprekend is. sanitair geen mening, wij zijn wat dat betreft zelfvoorzienend. Verse bakker en supermarkt om de hoek bij de moskee!

• april 2019

de prijs is (zie foto 30lira). sanitair slecht (misschien omdat wij de eerste waren van 2019) lampen in de wc en douches waren stuk en het warm water was zeer lauw . er moeten nieuwe waterdoorstroomunits komen.

• april 2019

Camping Çadır Kamp Alanı