Zeer verzorgde plaats, hartelijke ontvangst door eigenaar Erol, die ook Duits spreekt. Ruimte ook geschikt voor grote Womo's. Het terrein is niet verkaveld, zeer veilig en we voelden ons daar zeer comfortabel en waardeerden de gastvrijheid die ons werd getoond, we raden 100% aan!

• juni 2019

Zeer mooie plek, alles heel netjes en schoon. Zeer aardige eigenaar. Mooie decoratiegebieden van de bar, zeer rustige nacht, op 100 meter van het strand.

• mei 2019

Prima overnachtingsplek. Eigenaar spreekt goed duits. Maar door het wegvallen van het toerisme, heeft de eigenaar midden op het terrein een bruiloftshal gebouwd, die is alleen in gebruik in het weekend en niet tijdes de Ramadan. Sanitair goed,maar 1 douche

• juni 2019

• mei 2019