• juni 2019

4 juni hier gestaan. Ivm einde ramazan geen vracht autos. Wel lekker druk in dit leuke stadje. Zeker de moeite waard. We moesten 20lira betalen.

• mei 2019

Plek met prachtig uitzicht vlakbij het centrum van het leuke plaatsje. Wel veel vrachtverkeer van de achter de rots liggende steen- en cementgroeve, dus ook stoffig. Wij waren er in mei 2019 en betaalden 15 lira = Ca. € 2,40

• mei 2019

Goede plek om stadje te bezoeken en vis te eten aan de kade bij de nieuwe haven. Kan enigszins rumoerig zijn. Het is niet gratis als de parkeerwachter er is, betaal je 20 lira. Openbare toilet kost 1 lira en gaat nachts op slot.

• juni 2019

Parking Amasra