• april 2022

Man bij de receptie aardig en vriendelijk, maar daar houdt het helaas op. game, de camping is handig voor de stad en alles wat het te bieden heeft en een paar mini-markten en strandbars, maar verder is dat het zo'n beetje vrees ik

• januari 2020

Wij waren hier in januari 2020 en alles was in de buurt gesloten. Camping zag er heel slecht uit met heel vies sanitair. Wel op 50 meter van strand. In de zomer zal het erg druk zijn gezien de vele discotheken en barren. Met Doldrum snel in centrum Bodrum.

• april 2022

• januari 2020