bijzonder vriendelijke ontvangst, beheerder liet zelfs ongevraagd een gratis brood bij ons brengen na onze vraag of er een winkeltje in de buurt is. schoon sanitair en een mooi uitzicht over het meer. een paar kilometer vanaf de snelweg en bij een aardig recreatie park

Ceko

Camping zelf is netjes, alle voorzieningen aanwezig. Omgeving is leuk. Mooie locatie aan het meer. Kids hebben zich vermaakt op het gladde beton met hun step. Andere met skates e.d. snachts heel veel kikkers. WiFi heel zwak. Goed voor 1 a 2 nachten

• augustus 2021

Mooie camping