goed verzorgde camping en rustig gelegen. vriendelijke ontvangst bij de receptie. Ca. 200 meter van metrostation Elisabeth Line. Wij betaalden 60 pond per dag voor een pitch plaats.

Goede locatie om met de metro in hartje Londen te komen. Nette camping. Heel vriendelijk personeel. Komen hier zeker terug als we weer naar Londen gaan. Ongeveer 20 minuten lopen om in het centrum te komen.

Rien67

Wij hebben 5 nachten in december op deze camping gestaan. Hele leuke plek met oude bomen. Er liepen eekhoorns rond en in het donker kwamen we een vos tegen. Alles netjes en schoon. Op loopafstand van het station. Met onze ANWB-Kampeerkaart kregen we 50 % korting. We komen vast nog eens terug!

Abbey Wood Caravan Club Site