JudithJohn

Bedankt voor de geweldige beoordeling. Hoewel het lijkt alsof we veel regels hebben, zijn de meeste alleen de normale campingetiquetteregels die alle goede campings hebben. Ik vergelijk ze met 'voorzichtigheid, hete vloeistof' op McDonalds-koffiekopjes.

Op zich prima plek. Alleen overdreven hoeveelheid regeltjes. Wordt gerund door 2 regelneven. Goede staanplaats. Prijs 33 pond per nacht met electra

user817208873

Bedankt voor de beoordeling, maar ik wil graag een paar dingen verduidelijken. 1. Onze regels verschillen niet veel van de regels van andere campings 2. We handhaven onze regels 3. Wij zijn geen neven, maar getrouwd Het lijkt erop dat je genoten hebt van je verblijf en dat is het belangrijkste.

• oktober 2022

• oktober 2022