jammer genoeg waren ze volgeboekt in verband met het Rock festival. prijs was nog steeds 10£ vriendelijke dame grasveld lag er goed bij wij hadden er graag gestaan....

• oktober 2019

Hek zit op slot, bordjes met wie je bellen moet hangen aan het hek. Krijgen eigenaar/beheerder niet aan de phone. Yvonne

• september 2018

Loverly kleine site. Laat je niet afschrikken door de draad bovenop het hek of het hangslot. Eigenaar erg vriendelijk en behulpzaam. WC-gebouw zou kunnen doen met een update, maar toiletten zijn schoon. Loverly wandelingen en fietspaden in de buurt.

• oktober 2019

• september 2018