• november 2019

Rustig gelegen op een visparadijs. De plaatsen zijn ruim, op gravel en gras. Het sanitair wordt oud, voldoet niet aan de hedendaagse normen. Vriendelijk personeel

• september 2019

De coördinaten geven de afslag waar je de weg moet verlaten links of rechts afhankelijk van elke richting men komt. Mooie rustige camping maar wel met verkeer geruis. Wij moesten GBP 22,00 + GBP 2,00 voor elektriciteit betalen. Dus wat ons betreft is de opgave in deze site niet correct.

• augustus 2019

Vriendelijke en behulpzame dame bij de receptie, standplaats met een mooi uitzicht over het meer direct naast het sanitair en receptieblok. Het missen van een grijze afvoer van afvalwater is misschien verkeerd begrepen. Elektriciteit voor een paar pond.

• november 2019

• september 2019