• augustus 2018

Gebied erg Spartaans, maar met alles wat je nodig hebt. We kwamen rond middernacht aan en vertrokken rond de 10. We hebben niemand gevonden om te betalen.

• augustus 2016

Toen we aankwamen was hij vol. Eigenaar deed alles om een plaats voor ons te vinden. Bellen voor aankomst. Geweldige plek als je ergens wil stoppen op de weg door het Verenigd Koninkrijk.

• juni 2016

Voor een nacht prima. Gelegen naarst een drukke doorgaande weg. Aardige mensen 5 pond betaald.

• augustus 2018

• augustus 2016