• augustus 2018

zeer nette camping met douches zoals je ze in hotels vind. Echter 39 pond met korting vind ik erg veel geld voor een nachtje. Blijkt standaard prijs te zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen bij de CCXC campings

• juni 2018

05/2018 Zeer goed onderhouden faciliteit, vriendelijk personeel, nieuwe toiletten. Wandelen vanaf het plein, ook een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Hardwick Hall. Camping Key Europe wordt geaccepteerd als een lidmaatschap op alle clubsites.

• november 2017

• augustus 2018