geweldige camping ondanks dat er geen sanitair aanwezig is . Overal op de camping prachtig uitzicht . let wel op dat je niet de kortste weg via Google neemt vanuit het zuiden . Wij waren blij dat we met een kleine beschadiging op de camper arriveerden .

• juni 2019

Prima camping, zonder toiletgebouw (geen wc en douche). Op vertoon van je NKC-lidmaatschapkaart (ICC-card) wordt je beschouwd als lid van CCC. Ik betaalde in mid-season ( tot 15 juli) slechts £ 10,20 voor 2 personen op een grasplaats zonder stroom. En, omdat we 60+ zijn, kregen we 25% korting (ACR).

• juli 2018

Prachtige locatie, rust en ruimte. overnachtprijs erg hoog: 22 pond voor een plaats met elektriciteit, maar zonder sanitaire voorzieningen. Penetrante geur van gier en mest.

• juni 2019

• juli 2018