Hele vriendelijke ontvangst, personeel was heel geduldig en gaven onze alle tijd om een fijne plek uit te zoeken en uitleg over de kampeer kaart . Rustig, schoon en netjes op de camping. Crowborough is best een leuke plaats met rondom mooie natuurgebieden op de heuvels. Een das en een vos gezien.

Dieuwertje29

Vriendelijke ontvangst, mooie plek. Simpel maar schoon sanitair, prima hoor. Goed verblijf van 1 nacht gehad.

Henk-en-Ingrid

Mooie plaats, vriendelijke ontvangst. Een prijs van 36,50 pond vonden wij erg duur

Nog geen foto's

Camping and Caravanning Club Site