mooie ruime plekken met eigen water en afvoer. Het toiletgebouw is permanent gesloten dus geen toiletten of douche meer. Vlakbij het dorp en kiezelstrand. We betaalde met onze kleine camper van 6 meter en 4 volwassenen 48 Pond ( €57 ) per nacht.

• september 2019

Mooie camping 50 m van het strand. Ruime plaatsen met privacy, electriciteit en water. Mooi en schoon sanitair. Winkels en andere voorzieningen op loopafstand. Aldeburgh is een leuk dorp, evenals naast gelegen Thorpeness. Goede WiFi.

• september 2019

Camping Church Farm Holiday Park