Allardo

prima pkek met mooi uitzicht, we stonden hier twee nachten, wel vol in de wind. geen enkele faciliteit. doneren kan ook online (private property).

Chris99

Een parkeerplaats die gebruikt mag worden voor overnachting. er is een donation box waar je geld mag geven voor de nacht. Prima plek. je kunt vanaf hier wandelen naar Woody bay, wel een steile wandeling en even lopen. Geen faciliteiten, enkel parkeerplaats. Stonden hier met 5 campers.

• Berry's Ground Lane

EX31 4QU, Barnstaple, Verenigd Koninkrijk