Super nette en schone camping. Rustig, in de natuur, in augustus (hoogseizoen) £28 per nacht. We komen graag terug. Grote speeltuin voor kinderen, veel dieren aanwezig.

Carado1975

Leuke camping, met goede voorzieningen. Mooie speeltuin. De camping is ruim opgezet. Het sanitair is schoon.

Vriendelijke ontvangst. Fijne schaduwrijke camping. Mooie plaatsen verhard en onverhard. Heel rustig. Schoon sanitair. Het was onze eerste camping bij aankomst Engeland. In eerste instantie voor één nacht, maar we hebben er nog één nachtje aangeplakt.

Cobbs Hill Farm