Prima rustige camping. Net sanitair. Ruime sta-plaatsen. Je hoort Birmingham of de snelweg steeds op de achtergrond. Het in de app vermeldde bedrag klopte bij ons niet. Wij (2) moesten, schrik niet, 47,15 £ betalen voor 1 nacht. leden van de CCC betalen 10 £ minder. NKC-lidmaatschap hielp niet.

• november 2022

Schitterend gelegen midden in de natuur. Vriendelijke ontvangst en alles tot in de puntjes verzorgd. Een echte c&c clubsite. Mooi wandelen naar gezellige pub of waterrijk gebied. Fietsen langs jaagpad canal ook prima te doen. Kinderboerderij en zwembad dichtbij.

• november 2022

Kingsbury Waterpark Camping & Caravanning Club