Op informatiebord staat vermeld dat overnachten niet is toegestaan. Campers zijn welkom tot 22:00 uur.

Koos-en-Ingrid

Leuke plaats, hartje centrum, en na de middag best wel rustig. Centrum op een paar minuten lopen. Overlast van bussen valt erg mee.

petra-en-roelof

in de nacht gratis, officieel niet lager dan 6 meter. overdag normale parkeertarieven wij hebben met de achterzijde over de stoep gestaan. niet luidruchtig geen voorzieningen camping aan de kust vroeg 30 £, voor een nachtje slapen, goedkope plaatsen waren al weg!!

West Street Car & Coach Park